חלמת להיות קופירייטר? תמיד חשבת שאתה
נותן משפטים מבריקים? מזרחי טפחות
נותן לך את האפשרות "באתי
– ראיתי – עברתי" "דמעות
ומטפחות? לא בטפחות" "אני עובר
ולא שב" "חבר אני
עובר"
אלו הן רק דוגמאות
לסטיקרים שנכתבו במסגרת תחרות הסטיקרים של
מזרחי טפחות
בנק "מזרחי-טפחות"
עלה לאוויר במהלך תקשורתי חדש - "מדן ועד אילת כולם עוברים למזרחי טפחות".
במסגרת הקמפיין החדש יוצא דביר לפגוש את עם ישראל,
לשמוע מאזרחים מה מפריע להם כאן בחיים בארץ ולשכנע אותם שלא די בקיטורים יש לעשות מעשה. לא טוב לך במקום מסוים? לא צריך להמשיך ולסבול. פשוט צריך לקום ולעבור.
במסגרת הקמפיין החדש יוצא דביר לפגוש את עם ישראל,
לשמוע מאזרחים מה מפריע להם כאן בחיים בארץ ולשכנע אותם שלא די בקיטורים יש לעשות מעשה. לא טוב לך במקום מסוים? לא צריך להמשיך ולסבול. פשוט צריך לקום ולעבור.
אל המהלך מתלווה פעילות
אינטראקטיבית באתר הבנק שכבר הפכה ללהיט חסר תקדים ברשת.
יחד עם עליית הקמפיין
החלה באתר הבנק "תחרות הסטיקרים הגדולה" כאשר הגולשים מתבקשים להיות קופירייטרים
לרגע ולכתוב את הסטיקר שיגרום לאנשים להתעורר ולעבור. כ
אמור, עד כה נרשמת היענות חסרת תקדים ונכתבו כבר באתר הבנק מעל 1,000 סטיקרים.
אמור, עד כה נרשמת היענות חסרת תקדים ונכתבו כבר באתר הבנק מעל 1,000 סטיקרים.
בין הכותבים יוגרלו פרסים
כמו חופשה זוגית יוקרתית והסטיקרים הנבחרים
אף יזכו בפרסום ברחבי הארץ.
גם המדרגים לא יצאו בידיים ריקות ו-30 מהם יזכו בארוחות זוגיות.
גם המדרגים לא יצאו בידיים ריקות ו-30 מהם יזכו בארוחות זוגיות.