רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

26 בדצמ׳ 2015

ארוחת בוקר VIP עם כוכבים: מיכל אמדורסקי, יוסי אלפי, יעל ארד ג'קי מנחם ואלי גוטמן

ארוחת בוקר עם כוכבים: קמפיין חדש של קפה גרג

מיכל אמדורסקי, ג'קי מנחם, יעל ארד, אלי גוטמן ויוסי אלפי נבחרו לככב  בקמפיין חדש לרשת קפה גרג תחת הסלוגן:  "ארוחת בוקר VIP בקפה גרג"! 

צילום: אלעד גוטמן
רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, עולה בקמפיין חדש בהשתתפות מפורסמים ממגוון תחומים שונים, ספורט, שירה, כתיבה, הגשה וריאליטי כמו: מיכל אמדורסקי - זמרת, ג'קי מנחם – כוכב האח הגדול, יעל ארד – ספורטאית אולימפית, יוסי אלפי – שחקן תיאטרון, אלי גוטמן  - מאמן נבחרת ישראל.

הקמפיין החדש יעלה  תחת הסלוגן: "ארוחת בוקר VIP בקפה גרג", בהשקעה כוללת של כ- מיליון וחצי שקל, הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום ברזני- לוי, הוא ילווה בפרסום בטלוויזיה, אתרי אינטרנט מובילים ובפעילות תומכת בפייסבוק של הרשת. 

לדברי יאיר מלכה –מבעלי גרג קפה: "מטרת הקמפיין ליצור אינטראקציה של הקהל עם הרשת ולגרום לו להכיר מקרוב את ארוחת הבוקר על כל מרכיביה. הערך המוסף בארוחות הבוקר שלנו באות לידי ביטוי בהתחדשות המתמדת ובמגוון העשיר והאיכותי ביותר".
לדבריו: "החלטנו להתמקד בקמפיין ארוחות הבוקר מאחר והן נחשבות לארוחות המובילות כפי שפורסם לאחרונה בסקר שבוצע ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה, במסגרתו  נבחרו ארוחות הבוקר של הרשת כארוחות הבוקר הטובות בישראל".  
עוד ציין מלכה: "הרעיון שעומד אחרי הקמפיין, הנו להמחיש באמצעות מפורסמים מתחומים שונים ומגוונים, את ארוחות הבוקר אותה אנו מציעים לקהל הרחב כVIP – ". בסרטוני הקמפיין ניתן יהיה לראות את כל אחד מהמפורסמים שיצטלם בסניף של גרג קפה ואומר: "רוצים לשבת איתי לארוחת בוקר טובה? היכנסו לעמוד הפייסבוק של קפה גרג". 

במקביל לקמפיין, תקיים רשת קפה גרג פעילות בפייסבוק שתפנה לקהל הרחב, במסגרתה יצטרכו הגולשים להסביר למה מגיע להם להיות אלו שיזכו להיפגש עם המפורסמים לארוחת בוקר, אחד מהם יזכה בארוחת הבוקר עם המפורסמים.
הזוכים והמפורסמים יפגשו לארוחת בוקר מפנקת ולשיחה, על כל נושא שיבחרו...
המפגש יצולם ע"י צוות הפקה מקצועי ויועלה לעמוד היוטיוב והפייסבוק של הרשת ובאתרים שונים.

אז איך מה צריך לעשות כדי לזכות?

בחרו אחד מבין 5 אורחי ה-VIP של גרג:מיכל אמדורסקי,  יוסי אלפי, אלי גוטמן, ג'קי מנחם, יעל ארד
וכתבו עם מי מהם הייתם שמחים לאכול ארוחת בוקר ולמה דווקא איתו...
חמישה מכם יזכו למפגש מרגש ומפנק באחד מהסניפים,
ועשרה מכם יזכו בארוחת בוקר זוגית במתנה, אותה תחלקו עם חבר/ה שלכם
הפעילות תתקיים בין ה- 24/12/15 - 02/01/16

לכניסה לפעילות לחצו כאן

21 בדצמ׳ 2015

כך תעשו זאת נכון: ההבדל בין הברשה לצחצוח השיניים

שיער מברישים עם מברשת שיער אז למה שיניים מצחצחים ולא מברישים? השאלה הזו נשמעת כאילו היא לקוחה מתוך איזה מופע סטנד אפ, אבל למעשה יש כאן אבחנה מאוד משמעותית. הברשה היא פעולה טכנית פשוטה של הזזת מברשת הלוך וחזור. בצחצוח, הדגש עובר לאיכות התוצאה, לקבלת שיניים מצוחצחות ולא סתם "מוברשות". במאמר זה נבדוק איך מצחצחים שיניים ולמה דווקא כך, ונסקור את האפשרויות העומדות לרשותינו לצחצוח נכון.


השיטה המקובלת על כל אגודות רופאי השיניים והשינניות, המכונה שיטת בס על שם ממציאה. כאשר הרעיון מאחורי השיטה הוא פשוט ויעיל. מניחים את המברשת ב-45 מעלות בחיבור בין השן לחניכיים, מבצעים עיסוי קל וגורפים את שאיריות המזון והפלאק לכיוון גדילת השן.

שיטה זו מסירה ביעילות את רובד חיידקי השן ומעסה את החניכיים למניעת דלקות. עיסוי החניכיים מזרים דם לקצוות החניכיים, מונע היפרדות החניכיים מהשיניים והצטברות שאריות מזון וחיידקים. נקודת התורפה בצחצוח, גם אצל המקפידנים, היא בצד הפנימי של השיניים – שלמרות הקושי צריך לקבל את אותו היחס של הצד החיצוני.


כך תעשו זאת נכון:
  • הניחו את המברשת על קו המפגש בין החניכיים לשיניים כאשר סיבי המברשת מוטים בזווית של 45 מעלות לכיוון החניכיים וקצה הסיבים נדחק קלות אל מתחת לקו החניכיים. הקפידו על תנועות 'מעלה-מטה' כאשר החלק הקדמי של המברשת פונה כלפי החניכיים.
  • הניעו את המברשת מעלה-מטה בעדינות, ללא לחץ ובתנועות קצרות על מנת להסיר את הרובד הדבוק אל השן.
  • הקפידו להגיע עם המברשת גם לאיזור שיניי הבינה. לשיני הבינה יש גם משטח עליון ישר ואותו יש לצחצח בתנועות קדימה-אחורה. להשלמת הצחצוח מומלץ גם להשתמש בעזרים נוספים "לניקוי בין השיניים".
  • הקפידו על צחצוח משני צידי החניכיים, פנימי וחיצוני.
  • יש לצחצח את השיניים פעמיים ביום, בוקר וערב ביסודיות מרבית. כך תמנעו באופן משמעותי את הסיכוי לדלקת חניכיים ועששת.
  • צחצוח השיניים באופן יסודי לוקח כ 2 דקות תמימות, כחצי דקה לכל רביע

כאשר מצחצחים במברשת ידנית, המיומנות וההקפדה על טכניקת צחצוח נכונה היא קריטית מאחר ואין לכם שום סיוע טכנולוגי. בנוסף, רוב האנשים לא מנקים בצורה טובה את צידן הפנימי של השיניים, בין אם מחוסר סבלנות וזמן או אי נוחות. הקפידו על יחס שווה לשני צידי החניכיים.

בתחום המברשות החשמליות מחקרים הראו כי אין הבדל משמעותי בתוצאות השימוש בינם למברשת רגילה. פרט למברשת חשמלית בעלת שני ראשים שמסתובבים בניצב לשיניים. מברשת זו מנקה פלאק ב17 אחוז יותר.

לינק לאתר: http://www.oobrush.co.il/
סרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=k65ewwK72o4

חברת צוות גדרון, הינו המשווק הבלעדי של מברשת השיניים האוטומטית OObrush שתוכננה ע"י רופא שיניים צרפתי והותאמה לשיטת הצחצוח הנכונה. ב- OObrush שתי מברשות מסתובבות במקביל משני צידי השן וכך מקצרות את זמן הצחצוח המומלץ בחצי. זוהי מברשת השיניים היחידה המסתובבת בניצב לחניכיים ולא במישור החניכיים עם שתי מברשות המסתובבות במקביל. כאשר היה מבצעת עיסוי מצויין לחניכים ודואגת לפינוי שאריות המזון בחיבור בין החניכים לשיניים.שזה המקום שבו מתחילות דלקות החניכים. המברשת רשומה כפטנט, באישור מכון התקנים הישראלי ונמכרת באירופה ובארה"ב.


מאת: ראובן אנטין, OObrush

20 בדצמ׳ 2015

מעכשיו....שלושת הסטייליסטים המובילים ידברו בשיחת און ליין עם המשתמשים באפליקציית TAKE A LOOK - משתדרגת

רוצים לשמוע מה יש לליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך  להגיד על הסטיילינג שלכם???

האפליקציה החדשנית – לייעוץ סטיילינג אישי TAKE A LOOK משתדרגת!!!


בקשתם – קבלתם! לראשונה בעולם– באמצעות האפליקציה הסטייליסטים יחוו דעתם באמצעות שיח עם המשתמש. זאת על פי דרישת המשתמשים 
האפליקציה TAKE A LOOK שהושקה לפני כחודשים עם  הסטייליסטים המובילים: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך, , הפכה להצלחה מסחררת וכבר צברה אלפי משתמשים מעורבים ופעילים.   

נכון להיום, מסייעים הסטייליסטים באמצעות האפליקציה למשתמשים, ליהנות מהניסיון העתיר שלהם ולקבל את המראה  הטוב והמחמיא ביותר, ומאפשרת לדעת, האם הסטייליסטים עושים "לייק" או "אנ-לייק", לתמונה שנשלחה. מהיום עוברים לעידן חדש ומקבלים חוו"ד וטיפים ועצות פרטניות על בקשת הלקוח ישירות מהסטייליסט ובקולו.  כמו גם אפשרות הלקוח לכתוב הערות ובקשות על גבי התמונה אליהן יתייחס הסטייליסט.

 שדרוג האפליקציה החדשנית והראשונה מסוגה בעולם, מתבטא ביכולת הסטייליסט לתת תגובה קולית ולהגיב לבקשת הלקוח וגם לתת עצה אישית ובכך למעשה ישמע המשתמש את חוות דעתו והמלצותיו הפרטניות של הסטייליסט בקולו.

משתמשי האפליקציה מצלמים את עצמם, מסמנים על התמונה במה ברצונם שהסטייליסט יתמקד: נעליים, חולצה, חגורה וכו' או שואלים שאלה בנושא הלבוש או התאמתו לאירוע כזה או אחר (כותבים על גבי התמונה) ושולחים לסטייליסט אשר ברצונם לשמוע את דעתו. הסטייליסט עושה לייק ואנ-לייק ומקליט מסר קולי למשתמש ובו התייחסותו הן ללוק שאותו בודק והן לשאלת הלקוח.

האפליקציה ידידותית לשימוש, עונה על צורך רחב היקף, מביאה בשורה צרכנית, חוסכת זמן וכסף  ומשדרגת את רמת הסטייל והתאמתו האישית ללקוח במלתחה.  האפליקציה מאפשרת ללקוח ליהנות מפרטיות מוחלטת בשיח מול הסטיליסט הן בבית והן בחנות ובכך להיות בטוח גם ברכישותיו וגם באופן בו התלבש לפגישה חשובה ובכלל. חרף העובדה שהמשתמשים מצטרפים לאפליקציה באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם אף אחד מלבדם לא רואה את השימושים האישים שלהם באפליקציה אלא אם כמובן בחרו לשתף את חבריהם.

חברת אקסייט בבעלותה של רונית לוי היא החברה היזמית מאחורי האפליקציה. אקסייט היא חברה המתמחה באסטרטגיה שיווקית וניהול מועדוני לקוחות חכמים, אשר בן לקוחותיה בנקים גדולים, חברות אשראי, סלולר, רשתות קמעונאיות וחברות בניה. שותפה נוספת למיזם היא דלית בר גרברסקי סמנכלית החברה.

לדברי רונית לוי, מבעלי חברת אקסייט: "הצלחת השקת האפליקציה מאופיינת בכך שהמשתמש מצא בה ערך מהותי. האתגר הגדול שלנו, היה מעבר להורדות לגרום לצרכן לחזור ולהשתמש בה.  הבנו מהר מאוד שבכדי לשמור על הצלחת האפליקציה לאורך שנים, אנו צריכים להשקיע בטכנולוגיות ולהביא את "הבשורה האמתית" לצרכן וכך זיהינו צורך קיים מהשטח שהסטייליסטים ידברו עם המשתמשים". לדבריה: "אנו בטוחים שמהלך זה ירחיב באופן משמעותי את קהלי היעד".

האפליקציה פותחה ע"י חברת iApps Technologies, המובילה בישראל בפיתוח אפליקציות. לדברי אורי סגל, שותף במיזם Take A Look ומנכ"ל iApps: "האתגר העיקרי בפיתוח האפליקציה היה לייצר חווית שימוש קלה ופשוטה, שתתאים לכל אחד ואחת. התמקדנו בפתרונות טכנולוגים שיספקו מענה קל ומהיר עבור המשתמשים, לקבלת משוב אמיתי ואיכותי מהסטייליסטים".

מחירים לצרכן: התנסות באפליקציה המשודרגת ניתנת 3 פעמים -  חינם3 שימושים – 24 ₪ , 12 שימושים – 48 ₪

להורדת האפליקציה  באנדרואיד ובאייפון:


7 בדצמ׳ 2015

לעצב את חדר הילדים עפ"י השיטה הסינית העתיקה: פנג שוואי


אפשר לאמץ עיצוב חדרי הילדים על פי תורת הפנג שווי 

הפנג שווי היא שיטה סינית עתיקה לארגון חפצים ומבנים, על מנת להגיע להרמוניה עם הטבע. לפני שמחליטים לעצב את חדר הילדים על פי עקרונות הפנג שווי, חשוב להשקיע מחשבה בטרם נחליט על הרהיטים וסידורם, הצבעים, התמונות, והאביזרים השונים.לרגל השקת קולקציות חדשות של רשת רהיטי דורון, מעניק אסף טייכמן – סמנכ"ל רהיטי דורון,  טיפים מעשיים ועצות, לסידור החדר על פי תורת הפנג שווי:

צילום: יח"צ רהיטי דורון
  • מומלץ למקם את המיטה כשראש המיטה מוצמד לקיר וכך גם אחד מצדדיה. יש להקפיד שהמיטה לא תהיה מוצבת בקו ישר עם דלת הכניסה לחדר ויחד עם זאת כדאי לוודא שהמיטה מוצבת כך שקיים קשר עין בין הילד לדלת, כאשר הוא שוכב במיטתו.
  • חדרי הילדים לרוב לא גדולים מידיי אך עם זאת מומלץ להפריד בין אזור המשחקים לאזור השינה. אחת לכמה זמן, מומלץ לעשות סדר ומיון ולזרוק או למסור, את מה שכבר לא בשימוש הילדים, זאת על מנת לא ליצור עומס בחדר. מיון ומינון נכון, יאפשרו לאנרגיה בריאה ואקטיבית למלא את חלל החדר.
  • חשוב לוודא שדלת החדר נפתחת באופן מלא ואין חפצים או מתלה בגדים מאחוריה, המגבילים את פתיחתה וזאת כדי לשמור על זרימת אוויר ואנרגיה חופשית.

  • מומלץ להשכיב את הילדים במיטות עץ שאינן מיטות קומתיים, זאת בכדי שהילד שישן למעלה לא ירגיש מנותק מהקרקע והילד מתחתיו ירגיש חסר מרחב מה שיגרום לשינה לא איכותית.

  • במידה ויש 2 מיטות בחדר, חשוב להציבן במקביל זו לזו. מומלץ להניח שטיח בין שתי המיטות בכדי ליצור תחושת מרחב ואף להפריד ביניהן באמצעות מנורה עומדת, שידה.
  • ומה עם הבלגן בחדר הילדים? ממש חשוב שלא יהיה בלגן, חוסר סדר, על פי פנג שווי, יוצר חוסר סדר נפשי ובלבול ומפריע לשינה. שימו בחדר מספיק יחידות אחסון על מנת לסדר אותו בקלות בסוף היום.

  • מיקום המיטה מתחת לחלון, קורות או מדפים, כמו גם ארון גבוה הצמוד לכיוון המיטה בו מניח הילד את ראשו בשנתו - איננו מומלץ. הן מבחינה בטיחותית וגם כי עלולים לגרום לילד לסבול מתופעות שונות ומשונות של הפרעות בשינה ובעיות בריכוז.
  • כאשר קונים שולחן כתיבה, יש לוודא שהשולחן מתאים ותואם לילד ולצרכיו, לגובהו ולגילו, אינו גדול מידיי ואף לא קטן מידיי, לא שולחן מנהלים ומצד שני לא שולחן תינוקי.

  • לגבי הכיסא - כאשר הילד יושב עליו, יש לוודא שהילד מגיע עם הרגליים לרצפה והן לא תלויות באוויר.

שיהיה סידור וארגון קל ומלאי אנרגיה טובה 

לאתר החברה -   www.doron1949.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget