רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 באוק׳ 2014

מותג האופנה TNT בשיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית OUTDER!

מותג האופנה TNT בכיכובו של הפרזנטור איזי מציג שיתוף פעולה ייחודי עם  אפליקציית OUTDER שתאפשר לגולשים ליצור סרטון בן הם משתתפים בקליפ החדש של הראפר



חברת האופנה TNT מציגה שת"פ מעניין וייחודי עם אפליקציית OUTDER.  הפעילות מאפשרת למעריצים לצלם את עצמם בסרטון והאפליקציה עורכת את סרטון המעריץ כחלק מהקליפ של איזי ומאפשרת לו לככב בו.TNT בחרה במהלך מעניין בהשקעה של כ- מיליון ₪ המשלב טכנולוגיה, מוסיקה ואופנה בעזרת האפליקציה  הפונה באופן מדויק לקהל היעד, ומאפשרת לו ליהנות מכל העולמות.

OUTDER  היא אפליקציה המאפשרת ליצור סרטונים אישיים או לבחור להשתמש בדמויות מוכרות וכוכבים אהובים ולשתף יחד עם החברים. הכנת הסרטון פשוטה וידידותית למשתמש. כל שצריך הוא לצלם קטע וידיאו, לשלוח אותו ולקבל חזרה סרטון מדליק שנוצר במיוחד עבורך.

בנוסף, TNT מאפשרת למעריצי איזי לשלוח סרטונים מכל טלפון נייד לעמוד הפייסבוק שלה. מתוך הסרטונים ייבחרו מספר ברי מזל שיישתתפו בקליפ מעריצים שיווצר במיוחד כחלק מהקמפיין. כחלק מהמהלך השיווקי, בימים אלה נמכרת בסניפי רשת TNT קולקציית קפסולה של בטווח מחירים בין  59.90-69.90 



את האפליקציה ניתן להוריד מה-APP STORE והיא חינמית רק למכשירי iphone


כבר עושים את ה- EZ MOVE?? תחלקו את זה איתם!!
שתפו בקבוצת "TNTfashion"  את הסרטון שיצרתם באמצעות אפליקציית OUTDER ותוכלו להשתתף בקליפ המעריצים המיוחד של איזי ולזכות בגיפט כארד לרשת חנויות TNT! אז למה אתם מחכים??


https://www.facebook.com/TNT.real.life/photos/a.10150189353885375.440600.475223360374/10154728411810375/?type=1

לראשונה: פארק נחשונית פותח את שעריו גם בעונת החורף

לראשונה: פארק נחשונית פותח את שעריו בעונת החורף ומציע פעילויות לילדים ולכל המשפחה החל מחודש נובמבר: שבתות חווייתיות הכוללות מופעים באולם מקורה ומחומם בשילוב פארק מוטורי ופארק שעשועים הכל בכרטיס אחד!


כרטיס כניסה בקופה ב-55 ₪ לילד מגיל שנתיים

כרטיסים במחיר מוזל בהזמנה

מראש דרך אתר האינטרנט של הפארק ב-49 ₪.
פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, במרכז הארץ (ליד ראש העין וכביש 6), פותח את שעריו לראשונה גם בעונת החורף ומעתה יהיה פתוח במהלך כל חודשי השנה.
הפארק אשר משתרע על שטח של כ-100 דונם, מציע למבקרים  פעילות חווייתית המיועדת לילדים ולכל המשפחה,  בשבת בבוקר.
במסגרת מחיר הכרטיס, ייהנו המשפחות מפעילות אשר תתקיים מידי שבת, החל מה-1.11.14, מהצגה או מופע של אחד מאמני הילדים האהובים וסדנאות יצירה והעשרה. הפעילות תתקיים באולם, שיחומם לפי הצורך.
לאחר הסדנה יוצבו באולם משחקי שולחן ותחנות משחקי מולטימדיה למיניהם. במקביל לפעילות באולם, תתקיים פעילות בג'ימבורי לבני המשפחה הצעירים יותר וכן תתקיים פעילות במתקני פארק השעשועים והפארק המוטורי.
הפעילות בפארק השעשועים ובפארק המוטורי כוללת בין היתר, טיפוס על קיר הטיפוס ופעילות בפארק החבלים האתגרי שבמקום, פינת ליטוף של חיות משק בית, סיור ברפת ובחוות הקיבוץ הצמוד והפתעה לכל ילד - "שערות סבתא" מסוכר במתנה! והכל כלול במחיר הכרטיס.

לדברי ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית: "לאור ההצלחה הגדולה שהייתה לפארק נחשונית בעונת הקיץ ובעקבות הביקוש מצד קהל המבקרים לפעילויות בעונת החורף, החלטנו להרים את הכפפה ולתת מענה להורים המחפשים להפעיל את הילדים גם בשבתות היפות שיש במדינת ישראל בעונת החורף וגם כשגשום".
עוד הוסיף: "בשונה מפארקים אחרים ברחבי הארץ, פארק נחשונית הוא הפארק היחיד בארץ, המשלב מספר פארקים בשטחו, מה שמאפשר הפעלה גם בעונת החורף הקרה והגשומה".

לוח מופעים שבתות נובמבר:  
1.11–  "המופע של פרדי"  
8.11– הילה הררי
15.11-  "השלגלים"
22.11 – המופע של פרדי
29.11  רויטל ואורן טבחים

כל המופעים יחלו בשעה 12:00 ומיד לאחריהם יתקיימו סדנאות יצירה בין 11:00-14:00.  
הפעילות בפארק נחשונית תתקיים מידי שבת בין השעות 10:00-16:00

שפע של חניה!!- ללא תשלום.
במקום שפע של חנייה והוא מאובטח ועם שירותים צמודים.
גישה לנכים.

מחיר כרטיסים
כרטיס בקופה- 55  ₪. (ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס).
ניתן להשיג כרטיסים ב-49 ₪  בהזמנה מראש דרך אתר האינטרנט של הפארק.

הנחות למחזיקי כרטיס "שלך"/"בהצדעה"/"חבר"/"אשמורת".
 פעילויות נוספות בתשלום: רכיבה על סוסי פוני, קולנוע "7 מימדים", פיתה דרוזית בטאבון, דוכנים שונים, מסז'ים, השכרת אופני שטח. כמו כן עומדת לרשות המבקרים מסעדה במקום.

לבירור ההטבות יש להיכנס לאתר: http://www.nachshonit.co.il/
פארק נחשונית- קיבוץ נחשונים טלפון 03-9386444

13 באוק׳ 2014

פרס מפעל חיים יוענק למעצב גדעון אוברזון בשבוע האופנה חולון 2014

הפרס יוענק במסגרת טקס פרסי האופנה הישראלי שיפתח את אירועי שבוע האופנה חולון HoF14 ב24 בנובמבר

שבוע האופנה חולון יפתח גם השנה באירוע הרשמי של טקס פרסי האופנה הישראלי. השנה, במסגרת הטקס, יוענק פרס מפעל חיים לאחד מבכירי תעשיית האופנה, המעצב גדעון אוברזון. הפרס מוענק מטעם מוזיאון העיצוב חולון על פי החלטת ועדת ההיגוי של הטקס, המונה נציגי העירייה, המוזיאון והתעשייה. אוברזון בעל מותג אישי ומזוהה הנושא את שמו כבר למעלה מ- 40 שנה תוך כדי שיתוף פעולה לאורך השנים עם מגוון רחב של חברות ומותגים שונים.
בשנה שעברה הוענק פרס מפעל חיים למעצבת דורין פרנקפורט. בימים אלו משתתפים מאות אנשי תעשיית האופנה בהליך בחירת המועמדים לטקס פרסי השנה באופנה 2014. הודעה על המועמדים הסופיים בכל קטגוריה תצא לקראת סוף אוקטובר. השנה מפיק ומנהל אומנותית את טקס פרסי האופנה הישראלי מוטי רייף, שהצטרף לצוות שבוע האופנה חולון.
נימוקי הבחירה בפרס מפעל חיים:

מוזיאון העיצוב חולון
בחר להעניק במסגרת טקס פרסי האופנה הישראלי שייערך בנובמבר 2014 פרס על מפעל חיים לגדעון אוברזון על תרומתו העצומה לתעשיית האופנה הישראלית. אוברזון, מוותיקי ומבכירי תעשיית האופנה בארץ הוא אחד המעצבים המרתקים, המגוונים והמשפיעים כיום בישראל. הוא מעצב בעל מותג אישי ומזוהה, שאינו מהסס לשתף פעולה עם מגוון רחב של חברות ומותגים. אמן שהשפעתו על עולם האופנה והתרבות הישראלית היא ברורה ונוכחת במשך כל שנות יצירתו.
בתחילת דרכו הביא עימו לישראל ניחוח פריזאי של אופנת בגדי ערב, אחר כך הלביש את נשות ישראל בבגדי ים וייצא את ניצוצות ארץ השמש אל בירות העולם ולבסוף, הפך למלך הריזורט בארץ ובעולם.
בעשורים האחרונים,  כשמעצבים חדשים וכוכבים צעירים מופיעים לרגע ונעלמים, שומר אוברזון על מעמדו כמוביל יצירתי שלא מפסיק להפתיע בשיתופי הפעולה שלו. אחד מאלה והמרכזי שבהם הוא צירופה של בתו קארן עם קו עצמאי בעיצובה אל הסטודיו האלגנטי ברחוב גורדון, והפיכתו לאחרונה למרכז עיצוב בלב תל אביב.

ביוגרפיה:
גדעון אוברזון, מוותיקי ובכירי תעשיית האופנה הישראלית, נולד באיטליה בשנת 1943 ועלה לישראל כשהיה בן 6 וכיום נחשב לאחד המעצבים המרתקים, מגוונים ומשפיעים בישראל בעל מותג אישי ומזוהה ואמן שהשפעתו לאורך השנים ברורה ונוכחת בתרבות הישראלית.
עם סיום לימודיו ב"אקול סינדיקט דה לה קוטור" בפריז זכה בפרס מכון הייצוא ומיד סומן כמעצב מבטיח. לאחר קולקציה ראשונה שהציג כשנתיים אחר כך פתח חנות ראשונה בשנת 1967. עם האווירה הפריזאית והניחוח החל גדעון אוברזון לעצב קולקציית בגדי ערב לנשים שזכו לתשבחות רבות ובמקביל עיצב עבור חברות אופנה שהרכיבו את התעשייה הישראלית כמו ניבה, משכית, רוזן ועוד.
בתחילת שנות ה-80 הקים מפעל לבגדי ים אשר פרץ דרך והתחרה בבית האופנה גוטקס. נשים רבות פקדו את סניפיו ולבשו את מיטב הדגמים ואלו הוצגו בתצוגות ואף יוצאו למדינות שונות בעולם. נקודת דרך נוספת היתה כאשר זומן להיות מעצב ראשי של גוטקס במקום לאה גוטליב.
במהלך השנים האחרונות פנה אוברזון לתחומי עיצוב נוספים  כמו עיצוב מכסים למחשבי HP, עיצוב דלתות לרב בריח, שטיחים לחברת כרמל ומצעים לכיתן. לאחרונה חזר לתחום בגדי הים וייצר בשיתוף פעולה עם חברת האופנה קסטרו קו בגדי ים צעיר ומצליח שנמכר בסניפי הרשת.
כיום עובד עם בתו קארן בת 48 ואמא לשניים, בוגרת לימודי כלכה ומנהל עסקים בתואר ראשון ופילוסופיה בתואר שני. קארן השיקה קו עיצוב עצמאי כאשר את היסודות למדה מאביה ואת הנושאים הטכניים למדה בקורסים במכללת שנקר. יחד הם עובדים בסטודיו אלגנטי ברחוב גורדון בתל אביב שהפך למרכז עיצובי בלב העיר.


שבוע האופנה חולון HoF14,
מוזיאון העיצוב חולון, מתחם מדיטק חולון, גולדה מאיר 6  24-29/11/2014 ימים ב'-ש'.
טקס פרסי האופנה הישראלי 24.11.2014 (למוזמנים בלבד)

רכישת הכרטיסים לכנס הבינלאומי  
החל ב22.10 בקופת מדיטק חולון 03-5021552
הנחות עבור קבוצות (8 אנשים ויותר) בטל' 03-5021551.

פסטיבל 'דרום עולה': אשקלון מתאוששת מהלחימה

אשקלון מתאוששת מהלחימה: למעלה מ-10,000 מבקרים מכל רחבי הארץ הגיעו לפסטיבל 'דרום עולה', האירוע הגדול הראשון בעיר שהתקיים מאז 'צוק איתן'


 אשקלון מתאוששת מנזקי המלחמה: לאחר שפסטיבל 'בריזה' המסורתי בוטל עקב הלחימה,
אמש התקיים היום הראשון של אירועי פסטיבל 'דרום עולה', שהיה האירועי הגדול הראשון שהתקיים בעיר מאז 'צוק איתן' ומשך אליו למעלה מ-10,000 מבקרים מכל רחבי הארץ.

במסגרת האירועים הופיעו אייל גולן ומירי מסיקה והוקמו עשרות דוכני הפעלה לאורך המרינה.
ראש העיר איתמר שמעוני הודה לקהל הרב שהגיע: "אני גאה באירוע הזה. אשקלון בדרך להיות העיר המובילה בארץ בתחום האירועים, ההופעות והתרבות".

הערב יימשכו אירועי פסטיבל 'דרום עולה', עם הופעות של אברהם טל ודי-ג'יי סקאזי
ומחר יופיעו על הבמה המרכזית מוקי וריטה
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget