רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 בנוב׳ 2013

מבצע התרמה לעמותת רוח נשית ברשת האופנה דיסקרט

לקראת חג החנוכה: מבצע התרמה לעמותת רוח נשית ברשת האופנה דיסקרט


כל ההכנסות קודש  לעמותת רוח נשית  - לנשים נפגעות אלימות


רשת האופנה דיסקרט, המונה 34 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת בימים אלה  לקראת חג החנוכה במבצע התרמה למען  עמותת "רוח נשית", לנשים נפגעות אלימות. במסגרת המבצע תציע הרשת פריט שני ב 1 ₪ בלבד. כל ההכנסות קודש לנשים נפגעות אלימות. מבצע ההתרמה יתקיים החל מיום שישי הקרוב ה-  22.11.13 עד 6.12.13.

 
מבצע התרמה לעמותת רוח נשית ברשת דיסקרט
צילום: שי יחזקאלי

"רוח נשית", היא עמותה ללא מטרות רווח, החותרת לחולל שינוי חברתי לקידום כוחן הכלכלי של נשים נפגעות אלימות בישראל בראייה פמיניסטית, מתוך מחויבות לצדק חברתי ומתוך אמונה כי יציאתן של נשים ממעגלי האלימות כרוכה בביסוס עצמאותן הכלכלית.



לדברי חיה פינקל, מנהלת השיווק של רשת האופנה דיסקרט: " חברת דיסקרט מעודדת פעילויות למען הקהילה, בעיקר תומכת באירגוניים ועמותות למען נשים, ועל כן החלטנו לקראת חג החנוכה ליזום מבצע רחב היקף  במסגרתו נוכל לסייע לנשים נפגעות אלימות במדינת ישראל לצאת לדרך חדש ולעצמאות כלכלית – מדובר בעשייה מבורכת לקראת החג אשר יכולה להציל חיים".


19 בנוב׳ 2013

שיתוף פעולה חד פעמי בין אגדת הכדורסל קובי בראיינט וחברת השעונים הובלו

אגדת ה-NBA קובי ברייאנט מונה לשגריר החדש של חברת השעונים היוקרתית "הובלו"

במסגרת שיתוף הפעולה בין הכוכב לחברת השעונים יושק לראשונה ובמהדורה מוגבלת שעון יוקרתי תחת השם "BLACK MAMBA" (ממבה שחורה)

 כוכב ה"לוס אנג'לס לייקרס" קובי ברייאנט מצטרף לשורה של כוכבי ספורט ואתלטיים כמו הכדרוסלן דוויין ווייד, הכוכב האולימפי אוסיין בולט ואגדת הכדורגל דיאגו מרדונה, ששימשו בעבר כשגרירים של חברת השעונים היוקרתית "הובלו".

צילום: יח"צ חו"ל
במסגרת שיתוף הפעולה, מותג השעונים הובלו ישיק בעולם במהדורה מוגבלת של 250 יחידות בלבד, את King Power Black Mamba""- שעון בצבע שחור מרהיב מחומר קרמי, המשלב בתוכו את צבעי ה"לוס אנג'לס לייקרס" זהב וסגול, המגלמים את הרוח האסתטית של קובי ברייאנט.
 ריקרדו גואדלופה, מנכ"ל הובלו, אמר באירוע לחגיגית שיתוף הפעולה: "אנחנו גאים לצרף את קובי לשורת השגרירים שלנו, הישגיו מהווים השראה בשביל כולנו ואנחנו מצפים לעבוד איתו"

חשוב לציין כי תפקידו החדש של קובי ברייאנט אף מחזק את מערכת היחסים של חברת הובלו עם קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס. החל מינואר השנה הובלו הפכו לחברת השעונים הראשונה והרשמית של שעוני העצר במגרש הכדורסל של הקבוצה.

 
את השעון ניתן להשיג באמצעות הזמנה בלבד ברשת אימפרס מבית רולטיים וחנות גולדטיים ממילא
 מחיר לצרכן: 122,200 ₪ 

רשת ההנעלה PAYLESS מציעה: קולקציית מגפי גשם מגומי לילדים וילדות‎

גשם, רד כבר גשם, כי צריך לשטוף הכל... חוץ מהרגליים!!!
רשת ההנעלה PAYLESS מציעה: קולקציית מגפי גשם מגומי לילדים וילדות

ברשת הנעליים  PAYLESS – פיילס , יודעים היטב  כי בימי החורף הגשומים, הילדים אוהבים במיוחד לשחק בשלוליות, לקפוץ, לשמוח ולהשתולל. לעיתים החוויה הזו כרוכה בהירטבות מוחלטת של הילדים ושל כפות הרגליים בפרט.

PAYLESS  חושבים תמיד על הנוחות והבטיחות של הילדים, ובהתאם לכך מציעים את הפתרון המושלם להגנת כפות הרגליים של הילדים בימי החורף הגשומים: מגפי גשם עשויים מגומי איכותי.
מגפי הגומי מאפשרים לילדים לנוע בחופשיות בשלוליות ובבוץ מבלי להרטיב את הרגליים והגרביים. המגפיים בעלי סוליה גמישה ונוחה המתאימה לפעילות במשך היום יום.
בין פרטי הליין ניתן למצוא: מגפי גומי ורודות ושחורות עם נקודות צבעוניות לילדות, מגפי גומי עם הדפס ספיידרמן לבנים, מגפיים סגולים עם הדפס של דמות הילדים האהובה "דורה" ועוד.
בין המותגים המובילים המוצעים בליין מגפי הגומי של פיילס ניתן למצוא את המותגים המובילים בתחום ההנעלה בארה"ב DISNEY ו- .SMARTFIT

מותג ההנעלה SMARTFIT הושק לראשונה ברשת פיילס בשנת 1996, והוא מציע מבחר רחב של דגמים תוך שימת דגש על איכות ונוחות מחד, וסגנון אופנתי, צעיר ושיקי מאידך. הקו המנחה של המותג בייצור הנעליים מתבסס על מחקרים שמעידים כי ילדים הנועלים נעליים איכותיות ונוחות בצעירותם סובלים פחות מכאבי רגליים, גב ושרירים בבגרותם. המותג DISNEY, נבחר למותג האוהב על הילדים שכן הוא מציע מבחר דגמים צבעוניים הנושאים את דמויותיהן של כוכבי הילדים האהובים, תוך שילוב של צבעוניות מהנה ואיכות בלתי מתפשרת. כיום, נחשבים שני המותגים למובילים בתחום הנעלת הילדים בארה"ב.

טווח מידות: 21-37
טווח מחירים: 99-299.90 ₪
ענקית האופנה האמריקנית, Payless, הינה רשת קמעונאית המתמחה בהנעלה, וידועה במגוון הדגמים הרחב המוצע בחנות של מותגי הנעלה מובילים.  הרשת נוסדה ב1956, והיום היא בעלת דריסת רגל גלובלית מתרחבת עם כמעט 5,000 חנויות ברחבי העולם. מותג ההנעלה הבינלאומי מציע קולקציות נעליים ואקססוריז משתנות בהתאם לעונות השנה ובהתאם לטרנדים הבינלאומיים, לנשים, גברים וילדים. הקולקציות השונות כוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות- מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, נעלי ספורט ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

להשיג בסניפי רשת פיילס ברחבי הארץ:
נתניה- מתחם רוגובין-פדרמן, פתח תקווה- הקניון הגדול, חיפה – סינמול שדרות ההסתדרות 55, אשדוד-  מתחם סטאר סנטר ז'בוטינסקי 47, באר שבע- גרנד קניון, שדרות טוביהו 125,  נצרת עלית – דודג' סנטר דרך העמק 41, עכו- החרושת 2, ירושלים- קניון רמות,  אילת- אייס מול.

10 בנוב׳ 2013

קבוצת קניוני מליסרון יוצאת בשת"פ אסטרטגי עם ניקלודיאון

קבוצת קניוני מליסרון יוצאת בשת"פ אסטרטגי עם ניקלודיאון: במהלך חג חנוכה התוכניות הפופלאריות של הערוץ יתורגמו למופעים שיתקיימו בקניוני הקבוצה בכל רחבי הארץ



 קבוצת קניוני מליסרון יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ערוץ הטלוויזיה ניקלודיאון (84 ב HOT, 91 ב yes)  מקבוצת ענני תקשורת.  במסגרת זאת התוכניות הפופולאריות  ביותר של הערוץ יתורגמו למופעים שיתקיימו בקניוני מליסרון במהלך חג חנוכה. המופעים יתקיימו ללא תשלום לקהל הרחב.



שיתוף הפעולה כולל הפקה מיוחדת של מופעים מתוך הסדרות הפופולאריות ביותר של ערוצי ניקלודיאון עם כוכבי הסדרות האהובות, בין המופעים שיתקיימו: הפיות, סופר שטותניק, בוב ספוג , זמן לזוז, ג'וניור חנוכה, רובוקאר פולי וללה לופסי.

 המופעים יהיו רלוונטיים למנעד גילאי ילדים רחב (2-10), לפעוטות, לילדים ולהורים והודות לפריסה הארצית הרחבה של הקניונים, יוכל הקהל ליהנות ממפגש פנים מול פנים עם  הכוכבים והדמויות האהובות, ב – 14 קניונים ברחבי הארץ. בנוסף יערכו סדנאות יצירה שונות ומשתנות בכל קניון.



 לדברי שירלי אורן, מנהלת ערוצי ניקלודיאון וניק ג'וניור:"אנו גאים לצאת בשיתוף פעולה מרהיב וחגיגי לקראת חג החנוכה עם קניוני מליסרון, זו השנה השנייה ברציפות, במסגרתו כל ילדי ישראל יוזמנו לפגוש מקרוב, בקניון הקרוב לביתם, את הדמויות האהובות עליהם מהערוצים ניקלודיאון וניק ג'וניור, בסדרת מופעים חינמיים ומבדרים לכל המשפחה."

  
ערוץ ניקלודיאון, אשר הושק בארה"ב בשנת 1977, היה לערוץ הטלוויזיה הראשון בעולם שכל תכניו יועדו לילדים ונוער. בישראל הושק הערוץ בשנת 2003 ובשנים האחרונות אף התמקם במקום הראשון בטבלאות הרייטינג בקרב ערוצי הילדים בזכות הפקות מקומיות מצליחות כמו "החממה", "הצחוקיה", "גן חיות", שידור סדרות האנימציה המצליחות בעולם בובספוג מכנסמרובע, אווטאר, קסם של הורים, צבי הנינג'ה ועוד, וסדרות הלהיטiCarly Big Time Rush, , בית אנוביס ועוד. כמו כן מקפיד הערוץ לצאת למגוון פעילויות שטח וחוץ מסך מקוריות ואטרקטיביות. בפברואר 2012 השיקה הרשת בישראל את ניק ג'וניור (85 ב HOT ו yes), המכוון לילדים בגילאי 3 – 7 ובחודש אוגוסט השנה הרחיבה ניקלודיאון את פעילותה בישראל עם השקת רצועת השידור המיוחדת לבני נוער Teen Nick .



רשימת הקניונים בהם יתקיימו המופעים: קריון, גרנד קניון בחיפה,  קניון לב חדרה, קניון השרון בנתניה, קניון הגבעה בגבעת שמואל, הקניון הגדול בפתח תקווה, קניון סירקין, הקניותר בנס ציונה, קניון רחובות, קניון לב אשדוד, קניון הדר בירושלים, קניון הראל במבשרת ציון, קניון אדומים במעלה אדומים וגרנד קניון באר שבע.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget